lördag 26 november 2011

Lördag, stormen Berit härjar ordentligt...

Jag vet inte var mina julpysselkänslor tagit vägen...

Igår slutade jag 12 och det snöade så då borde dom vara på plats, men icket... Jag tycker mest att det känns jobbigt att behöva byta gardiner... Imorgon kommer lillasyster och ska baka pepparkakor å då hoppas jag att det känns bättre... Jag hoppas att sambon kan hjälpa mej med lite gardinbyte idag, igår somnade han vid 17 å sen var det kört med nån hjälp där... :/

Pappa var förbi med en av dom finare granarna tidigare i veckan och den har förvandlats till lutande granen i Arvidsjaur... Det stormar ordentligt, men pyntet jag har på bron står då fortfarande kvar...

Nu väntar jag hem sambon och hoppas att vi kan åka ut på samhället en sväng, skulle behöva en ny duk till vardagsrummet och lite ljus... (det lät väl bättre än toapapper)

*

Inga kommentarer: