fredag 18 november 2011

Fredag, en dag mitt i november...




För några veckor sedan låg frosten vit på marken - idag ett minne blott
Idag vilar jag upp mej för att orka jobba hela helgen. Är det meningen att det ska vara så, att man jobbar tills man är som en urvriden disktrasa och inte orkar med vardagen?? Jag sliter ut mej på jobbet för att åka hem och lägga mej å sova.. När jag sover har jag i alla fall inte ont, jag får trösta mej med det...

Igår var jag faktiskt iväg och hälsade på I, dom har rivit ut sitt kök för idag kommer dom för att börja installera ett nytt... Det ska bli spännande att följa förändringen... Åsså klippte jag K, lite väl kort men han är nöjd och det är väl huvudsaken... Jag var även förbi Elkedjan för att köpa nya lampor till mina två Nusnäs-ljusstakar... Det blev ett bättre sken med klara istället för frostade lampor...

Nu ska jag återgå till min tidning, kanske lösa lite korsord = hjärngympa!!

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Heeej!!! :)

Hur har det gått att jobba i helgen? Själv har jag bakat bröd, lagat massa mat och gått på julmarknad. Sen har jag börjat inreda med lite känsla av jul hemma. Jag kan inte låta bli, haha. ;)

Kram kram
Madde