torsdag 18 augusti 2011

Hemma-semester...


Äppelträdet jag fick i present!!


Så här när alla börjat om att jobba så droppar inläggen om semester tätt... Jag blir lite ledsen över att jag inte varit någonstans i sommar... Okej, en tripp till Storforsen men det var ju bara några timmar...

Jag har bara varit hemma, läst tre deckare, solat, vattnat uteblommorna, ätit solvarma jordgubbar, titta på den blå himlen och vilat... Det kanske är det som är semester, men jag skulle gärna vilja ha nåt att berätta... Jag har inte varit i Malå, Brännäs eller Jävre, jag borde väl hinna med det också hösten är lång... Får vi hoppas!!

Imorgon ska det börja byggas golv i friggeboden, det betyder att hösten består av att rensa både förrådet och garaget... Det ska bli så skönt att flytta ut en massa saker, att kunna ställa bort utemöblerna istället för att ha dom i garaget.. Det kanske till och med kan bli en investering i garageport så att vi kan köra in bilen i vinter...

Jag har ännu inte bestämt om det blir nån Malå-resa imorgon, det får jag se när jag vaknar... Men pappa åker till IKEA, och jag har lämnat beställningslistan till honom... :) Jag vill också på IKEA!!!

Nu sova!!

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

hej!

Ja men visst, det är alla tiders att vara tillsammans med en snickare. Han är en jätte fin person som jag tycker väldigt mycket om faktiskt. Vi har samma stil, smak och ser det fina i det gamla. Kul!!! Han blev nöjd över min tapetsering så det var ju tur. Hihi..;)

kram Madeleine