onsdag 17 augusti 2011

Nu kom hösten på riktigt...


...regnet det bara öser ner, men än har vi inte fått lika mycket som södra delarna av landet...

Började arbetsveckan med en frånvarodag, natten till måndag var jag tvungen att åka till VC.. Svaret på den resan blev - magkatarr... :/ Nu får det väl räcka?? Jobbade alltså första dagen igår, åh vad trött jag var när jag kom hem, tur att jag jobbar två kvällar på rad nu och sen ledig... :) KANSKE åker till Malå på fredag, det beror helt på dagsformen... Har lovat att jag ska ta porträtt-bilder på mormor... Tur att det är nån som vill agera modell... :)

Jag filar fortfarande på det utlovade hemma-hos-inlägget... ;)

*

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh nej! Magkatarr är inte kul! Inte medicinen heller! Jag är oxå trött, jobbigt att komma igång efter sem. Jag kan vara modell oxå! Aldrig nån som vill fota mej så det finns inga bilder på mej.

Hanna sa...

Nej men huvva! Skulle du då behöva råka ut för allt? Min mage är betydligt bättre nu efter sex veckors semester eller vad det nu blev. Känner hur det svider ibland, men det är betydligt lugnare än förr. Lät ju inte alls bra att inte ens kunna sitta eller ligga, hoppas att de kan ordna det där fort!

Åh vad synd! Vi kanske skulle ha varit ute på en övnings promenad med våra kameror nån fin höstdag?

Kram