lördag 22 november 2014

Så har det gått ännu en månad...



Det är glest mellan inläggen här men nu börjar snart julpyntningen och med den lite mera att fota igen..

Här i grannskapet har julpyntningen redan påbörjats, det lyser stjärnor och stakar i fönstren och julgranar är pyntade och klara... Nej!! Jag tycker att det är för tidigt!! Och affärerna sen, dom börjar sälja julprylar redan i september... Nu är man ju redan less... Jag ska börja pynta på fredag, å på lördag hoppas jag att det blir det årliga pepparkaksbaket... Måste ringa lillasyster imorgon!!

Det enda jag gjort som jag inte tycker är så juligt är; planterat en grupp och satt en slinga i en murgröna.. Det är väl mest lite vintrigt..??

*

Pssst!! Skellefteå AIK tog en efterlängtad seger på hemmaplan å jag ska kurera mej från min förkylning...

Inga kommentarer: