tisdag 8 april 2014

Resten av dagen blir lugn...

Idag har jag träffat företagsläkaren och fått förlängd sjukskrivning och så var jag förbi på jobbet med sjukintyget, det får räcka för idag... Kanske att jag kikar förbi Dollarstore innan jag hämtar K från jobbet...

Inspirationsbild
I helgen har jag gått igenom alla min gamla tidningar... Varför ska man spara dom?? Jag var tvungen att kika igenom allihopa för att se så att jag inte skulle missa nåt snyggt... Detta tog två timmar, TVÅ timmar!! Det är dags att börja kasta tidningarna eftersom jag skaffar nya, en in = en ut!! 

Jag hittade i alla fall nånting som jag kan ha som inspiration till den kommande renoveringen av badrummet... Jag visade den för K då sa han direkt; "Jag vill inte ha orange kakel!!" Jag hade nog tänkt både lila och orange som accentfärger... :) Nu kan jag börja surfa runt och spana... 

*

Inga kommentarer: