måndag 7 april 2014

Att försöka komma tillbaka...


Jag bjuder på en bild ifrån förra året när jag inte tagit några bilder på hela det här året, förutom bilder på saker jag vill sälja bort... Dom senaste veckorna har jag rensat i garderoben och rensat i alla skåp och fått ihop en hel del att sälja och ge bort till välgörenhet, det känns SKÖNT trots allt!!

Det har hänt mycket otrevliga saker i mitt liv det här året, jag som trodde att 2014 skulle bli det bästa av alla år men tji fick jag... Det blev det VÄRSTA av alla år...

Men nu är det dags att börja se framåt... Försöka glädjas åt att solen skiner, att snön smälter och att det inte är länge kvar innan det är semester... Men i dagsläget tar jag en dag i taget, försöker sysselsätta mej med åtminstone en sak per dag...

*

Inga kommentarer: