tisdag 21 maj 2013

Ska det verkligen ta 6 veckor??



Rökt lax, ruccola, avokadokeso och granatäpple... Mmmmm!
Det är så lång tid det tagit för min läkare att ringa upp, och tänka sej; Han har inte ringt än!! Men idag kanske, sköterska skulle prova med nåt annat än skicka meddelande som bevisligen inte funkar...

Aja, idag är det mulet vilket kan vara skönt för min solbrända hud...

I torsdags fick både jag och mormor, som fyllde 96 år, prova nånting nytt... Vi Skypade med min morbror, det funkade sisådär med mobilt bredband... Mormor var imponerad av tekniken!! Grattade även lillasyster som fyllde 11 år i lördags... Åh vad tiden går... Men jag blir väl inte äldre?? :)

Idag ska jag Skypa och få se en gravidmage, åsså hoppas jag få bebisnyheter... En kompis åkte in natten till igår... :)

*

1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Tack :) Oj oj jag som älskar lax, det där såg gott ut. Hmf, får vänta några månader till på den där laxen hihi.
Ha en härlig dag, Kram