måndag 18 juni 2012

SEMESTER!!

Nu ska jag bara glassa runt i fyra veckor!!

  • Rensa garaget så att vi kan sätt in den nya porten (det kommer att ske idag)
  • Fira midsommar vid kusten
  • Plantera blommor och fixa rabatten på framsidan
  • Bygga ut altanen och sätta upp ett insynsskydd
  • Åka till stugan och klättra i berg
  • Fiska
  • Spela tennis (så fort nätet är uppe, har ringt om det idag)
  • Åka till Skellefteå och umgås med J
  •  Njuta av ledigheten tillsammans med min kära sambo

När jag har gjort allt det här så har dom fyra veckorna säkert flugit förbi och jag är tillbaka på brottsplatsen igen = jobbet, men förgoppningsvis är jag energitankad och redo för nya uppdrag...



Lite fynd från Å-nyo
P.S Kanske hinner jag med nån loppis i sommar också... :)

*

Inga kommentarer: