måndag 11 juni 2012

Måndag, börjar jobba 16.00...





Förra veckan kom K hem med en bukett rosor, en vanlig måndag!! Jag är imponerad!! :)

Det finns inte mycket att berätta, det regnar och regnar och regnar och så regnar det lite till... Jag blir såååå less, allt som jag tänkt göra utomhus blir till ingenting... Nu hoppas jag att J fått tag på några pallkragar så jag kan åka dit och hämta dom...

I helgen har varit en DÅLIG helg, jag har sovit och knaprat piller hela helgen, men nu känns det mycket bättre... På onsdag sticker vi till Sunderbyn få se vad dom har att säga där... Hoppas bara att dom lyssnar på mej... Det är ju faktiskt mitt liv!!

Nu ska jag ladda kameran så att jag kan plåta...

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Åå vilken romantisk karl du har, vad härligt att få blommor. :)

Ja visst låter väl Gotland fantastiskt, det tycker jag också. Jag var där senast då jag var 18, ganska så länge sen alltså. Det ska bli kul att åka dit äldre, visare och med körkort, haha.. Hoppas jag hittar vackra stenar. :)

Visst har sverige många smultronställen. Jag och Christer är sugna på att åka upp till Piteå någon gång eftersom jag har mina rötter där.

Är det en mysig stad tycker du? Jag har aldrig varit där så man är ju jätte nyfiken.

Nu sitter jag på balkongen med lite kvällssol och dricker kaffe och äter mandelkubb. Det är grejer det. Lycka till med plåtningen!
Kram Madde :)