söndag 27 maj 2012

Söndag, dagen efter I´s bröllop...







Åh vilken helg det har varit!! I fredags tillbringade jag fem och en halv timme i Akkavare byastuga och dekorerade inför gårdagens bröllop... Å vilken dag dom fick, brudparet var strålande vackra och vädret var suveränt...
 

Jag blev dekorerad själv också, det fick svärmora stå för... Fick hela kvällen frågan om vilken frissa jag varit hos... Hon är super med hår och smink...

Idag har jag suttit ute i solen alldeles för mycket, jag är illröd på båda benen men det är sånt man får ta... Har längtat efter solen!!

Imorgon kommer pappa, han ville bli friserad åsså ska vi till svärfars på lunch!!

*

2 kommentarer:

RackarTuss sa...

Jättefina blommor!
Förstår att det var jättebra :D

Madeleine Berglund sa...

Hej Lina!

Jag såg på fb också att du varit på bröllop. Du är så fin så! :)

Gick allt bra på bröllopet?

Japp, vi ska spendera semestern i Hälsingland. Vi tänkte åka några dagar till Gotland också. :)

Vad har du för planer inför sommaren?

KRAM
Madde