lördag 19 maj 2012

Lördag, snart dags för krattning...

Nu har jag hunnit med väääldigt mycket!!

Förra söndagen åkte jag till Malå, stannade i Slagnäs och fikade... Tittade på uppträdande av pappa på vårcafé, sovde i Brännäs... Firade mormors 95-årsdag i onsdags och lillasysters 10-årsdag igår... Igår kväll var jag på möhippa... Min kära vän I gifter sej nästa lördag och jag ska stå för utsmyckningen i lokalen där middagen ska intas... Det ska bli kul, men även lite stressigt, jag måste nog köpa med mej mat på torsdag när jag slutat och åka till lokalen för en all-nighter...

Medan jag har varit i Malå har snön smält så nu är det inte länge kvar innan vi kan kratta... Jag kunde inte vara med på det förra våren men det hoppas jag kunna i år...

*

1 kommentar:

RackarTuss sa...

Fast nu är det måndag! ;)
Må så gott!