fredag 13 april 2012

Fredag, det kom ett paket på posten...






Idag på min enda lediga dag denna vecka har jag helt missat att det är fredagen den 13, jag började dagen med att se två repriser av Trädgårdsonsdag (vilket gav mej många ideer inför kommande sommar) sen plockade jag fram en av utestolarna, satte dit en dyna och la ett skinn över... Jag satt i en och en halv timme på altanen i solen, sen åkte jag till I och när jag kom hem igen så fortsatte jag min solning en liten stund...

När jag satt och solade kom ett sms, ditt paket från Odla.nu finns att hämta på posten så i samband med matköp så hämtade jag ut mitt paket... 9 vita pelargoner som nu är planterade och redo att växa till sej...

Har även hunnit med den obligatoriska 30 minuters promenaden, som blir kortare och kortare i tid... Jag måste förlänga min runda...

Imorgon börjar jag jobbet 6.50 så det är nog snart dags för sängen, men det känns svårt på fredagar när K är ledig på helgen... Aja, jag får ledigt till veckan två och en halv dag istället...

*

2 kommentarer:

Lenajl sa...

Åh, pelargoner!
Jag tog fram en mårbacka från källaren förra veckan som nu börjat skjuta. :)
Älskar stövlarna! :)
Klart ni får se köket på min blogg, men vi väntar på kaklet... :)

Kom igen med en motivering pm du gillar Hängaren! :)

Madeleine Berglund sa...

Hej Lina!

Hur gick det att jobba helg?

Vad roligt med paket från odla. Så grönt och frodigt det ser ut. Härligt!!!! =D

KRAM
Madeleine