söndag 19 februari 2012

Söndag, fortfarande en ledig dag kvar...




För några veckor sedan fick min älskade sambo äntligen fast anställning på sitt jobb, detta har inte firats ordentligt förrän igår... Jag tillagade en trerätters middag bestående av; Västerbottenostpaj med löjrom, rökt lax, rödlök och creme fraiche på en bädd av ruccola, till huvudrätt serverades älggryta allt-i-ett och till efterrätt en bit cheesecake med hallon/blåbärpure... Vi blev verkligen mätta och belåtna, å samma visa idag när vi åt rester till lunch... :)

Idag har det snöat utav bara den, vi har skottat fyra gånger och är nog inte färdiga ännu... :/ Men det är som sagt väldigt bra motion... På tal om motion så gick jag till svärföräldrarna idag, vi var ditbjudna på middag... Det var en ansträngande promenad, gångbanorna var inte plogade men det betyder bara att det blev en mer givande promenad...

Har haft en jobbig vecka sedan i onsdags men jag försöker verkligen blicka framåt och inte gräva ner mej i det... Jag ska fylla tomrummet med nåt annat... Träning kanske... Hmmm??

Tillbaka till skottningen...

*

2 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Jag tycker att du ska fylla ditt tomrum med mig ;D!!! Jag kommer att ha en massa roliga utlottningar på bloggen denna veckan. Så håll ukik :).

KRAM fina du

Lenajl sa...

Åh, så fin du har gjort din blogg! :)
Så trist att du får ha det jobbigt, jag håller tummarna för att det ska bli bättre.
Kram!