tisdag 24 januari 2012

Tisdag, perfekt dag för avfrostning av frysen...




Det är goode retfullt att när man jobbat helg å stigit upp tidigt så kan man inte ta sovmorgon när man väl är ledig... Det tycker jag INTE om... Men ack så mycket man får gjort... Jag är inne på den andra maskinen med tvätt och har snart avfrostat frysen färdigt..

Hos pappa finns en uppsjö av loppisprylar, jag har tagit både vågen och sockerströaren därifrån men K tycker inte om att, som han säger; "Köra skrotet fram och tillbaka!" När det väl är här hemma och pryder sin plats så tycker han att det är fint, så han lastar bilen och fraktar hem det som han anser vara skräp... Nu är jag lite sugen på ett bord i string-modell, skabbigt... Tur att det finns målarfärg, jag ska åka till pappa så småningom och spana... En gratis-loppis!!

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej Lina!

Vad glad jag blir av att läsa att du mår toppen. Det gör jag också. Jag tror du och jag bildar klubb för dom med humöret på topp och mycket god inredningssmak. hihi ;)

Låtr helt strålande att ha en gratisloppis;)

Jag älskar den där känslan när man får tvätta mycket, det känns bra ända in i själen. Christer brukar skoja med mig om just det där.
:)

Frosta av frysen, huva, det behövs hemma hos oss också. Jösses amalia. Men vad gör man med all glass? Äter upp allt i stora lass? =D Inte så tokig idé ändå :)

Nåväl, ha en fin tisdag!
kram Madeleine :)