onsdag 25 januari 2012

Onsdag, jag är så glad att jag vet inte vad jag ska göra...



Igår till lunch blev jag så sugen på plättar, det resulterade i Amerikanska pannkakor med hallon och blåbär i smeten... Åh vad gott det var, jag använde min sockerströare med florsocker och valde honung istället för lönnsirap...

Idag har jag fått ett mycket glädjade besked... Det här året har verkligen börjat bra... :) Nu är det bara att hoppas att det fortsätter i samma stil, det gör det med all säkerhet!!

Idag bakar jag franska, jag ska göra Chili Con Carne till middag så då blir det en skiva rostat till det...

* :)

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Ååå plättar, gud så gott. På vår klubbträff kan vi äta det haha. Jag kan vara ordförande men då får du vara sekreterare. =P

Vilken fin komplimang om att jag sprider glädje. Det blir jag varm i hjärtat av att läsa. Tack Lina!

Nu blir det en kopp kaffe och mormors rulltårta i soffan framför en film. Lovely :)

Kram kram
Madde

Lenajl sa...

Måste nog testa... Såg smaskigt ut! Verkligen! :)