torsdag 1 december 2011

Torsdag, regnet spolat vintern bort...

Igår var det rent ut livsfarligt att vistas utomhus, det regnade och blev EXTREMT halkigt... Det är ett under att man har alla ben i behåll idag...

Jag sa till K att jag förstår dom i södra delen av vårt land som inte byter till vinterdäck, det måste bli mycket dyrt när dom för det mesta kör på asfalten och bara nöter bort dubben... Här har vi haft vinterdäck lääänge, alltså har vi nött bort våran dubb också... Förra veckan hade jag bekymmer att ta mej uppför en backe en bit ifrån jobbet, efter en stunds hjulspinn så fick jag grepp och kunde fortsätta min färd hemåt... Men jag blev nästan rådlös eftersom jag hade en bil bakom mej också...

Idag kan det hända att det blir lite matshopping, åsså ska jag titta på skidskytte på EUROSPORT!! Gårdagens sändning på TV4 var en total katastrof... Tacka vet jag Vinterstudion och Christer Ulfbåge tillsammans med Kalle Grenemark...

*

Inga kommentarer: