tisdag 8 november 2011

Summering...

Jaha, nu är det snart dags att återgå till jobbet igen... På måndag kommer väckarklockan att ringa okristerligt tidigt och jag kommer att masa mej upp ur min sov-varma säng...

Vad har jag då gjort den senaste tiden förutom allt jag redan skrivit om = legat dubbelvikt av smärta, blivit sönderstucken pga för höga levervärden, ätit alldeles för mycket smärtstillande, gjort magnetröntgen och fått konstaterat att jag har gallstenar i gallblåsan, opererat mej och åkt åt och fram till sjukhuset efter det.. Svaret är enkelt = INGENTING, just pågrund av ovanstående anledningar.

Nu är jag på väg tillbaka vilket betyder att inspirationen återvänder, nu har jag en massa olika projekt jag vill påbörja och en del som jag vill slutföra... Jag måste fortfarande inta ryggläge ibland och då är bloggen perfekt... Att skriva och att läsa andras...

 Idag har jag påbörjat pappas farsdags-present och så har vi varit ute på promenad, en kort men välbehövlig... Vi tog med en present men 5-åringen som skulle få den var inte hemma så vi hängde påsen på dörren... Vi var tråkiga iår, nej så ska jag inte uttrycka mej, vi gav pengar... Jag har inte haft orken att springa runt och söka nåt och så får föräldrarna köpa nåt som han verkligen behöver istället för att jag ska köpa en massa tjaffs som bara blir liggandes...

Nu har jag fått order om att plantera om min chiliplanta, bäst att göra som man blir tillsagd... ;)

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

God kväll Lina!

Det är så härligt att läsa att din inspiration återvänder. Inspirationen är så viktig för livet!!!

Ja, du, hihi, det här med julklappar. Jag har en lista i huvudet men jag är inte klar. Jag har bara börjat i tanken. =D än så länge...

Ååå men gud så underbart att sluta tolv inför första advent. helt perfekt!!!

Själv slutar jag klockan två nu på fredag. Såååå lyxigt! =D

Första advent får jag flott bloggbesök av Annika, ska bli kul!!

Sov gott!
Kram Madeleine