fredag 11 november 2011

Får återigen lämna återbud...



För några månader sedan så hann vi måla på det täckande lagret rödfärg på friggeboden, det vita får vänta tills nästa sommar... Nästa sommar kanske det även blir ommålning av hela huset, det syns skillnad i färgerna... :/

Jag har i två dar haft nån mystisk magåkomma så jag har varit tvungen att ställa in resan till Malå som jag planerat för morgondagen... Jag är nog mest ledsen själv, hade verkligen sett fram emot att träffa mormor och lillasyster J... Pappa är ju å hälsar på oss titt som tätt, som tur är... Å snart är det dags för en utejulgran, kanske bäst att påminna honom om det innan de stora snömassorna kommer (inte den närmaste tiden vad jag förstått) så att han slipper plumsa runt och sen komma hit med en gran som ser ut som ett skellett som katten släpat in... :)

Imorgon börjar Vinterstudion, som jag har längtat det är nästan som en mini-julafton... Nu har man äntligen nåt vettigt att se på på helgerna...

Godnatt*

Inga kommentarer: