måndag 5 september 2011

Resterna från Irene??




Det har regnat HELA dagen, jag läste på FB om nån som sett att det var resterna från stormen Irene som kommit hit... Det håller jag inte otroligt!!

I veckan har jag en tuff vecka, jag jobbar mån-fre men som tur är så hade jag kort dag idag och så slutar jag 12 på fredag igen... På onsdag har vi APT i två timmar på eftermiddagen så det är lugnt då också... Idag när jag kom hem så var det bara att stupa isäng...

Å jag har en så gullig sambo, han kom å strök mej på kinden och sa att det var middag sen kom han med en bricka till sängen... Jag har det ganska bra!! Det är det enda han kan göra när jag har sådana dagar, pyssla om mej och det uppskattar jag verkligen... Min älskade K...

Fick ett samtal från pappa - älgjägaren, han satt på passet och hade varken sett eller hört nåt men hans jaktkompis hade sett en älg igår när han förberett älgtornet... Jag håller tummarna!! Skulle vara gott med lite älgstek i vinter...

*

Inga kommentarer: