tisdag 10 maj 2011

Solbränna!!



Idag har jag suttit ute på altanen och läst en trädgårdstidning jag fick med posten, jag satt så länge att jag lyckades med bedriften att bränna mej... Nu är jag alltså alldeles röd om armarna...

Jag planerar även för födelsedagen och för besöket av moster... Det är så roligt att ha nåt att se fram emot... Nu hoppas jag bara att pappa ska komma med lite begagnade lerkrukor så jag får skola om mina frön...

Nu ska jag slutföra födelsedagspresenten till J så att jag kan skicka iväg den... Jag är redan försenad när hon fyllde år i torsdags... :/

Hoppas att K kan hjälpa mej med lite gödning ikväll, jag kastar ut gödsel och han vattnar... Vattenkannan är för tung... :/

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej Lina!

Ååå har du suttit ute med trädgårdstidning, det låter riktigt härligt. Ojoj, solen är stark, bäst man smörjer in sig. ;)

Jag har en hel bunt med tidningar att läsa. Tänk vad skönt det är för själen att bläddra i tidningar...

Jaså är du sjukskriven nu, hur känns det?

Stor kram
Madde :)