onsdag 4 maj 2011

Den som väntar...

Idag väntar jag samtal från Umeå!!
Annars är jag sängliggande huvuddelen av dagarna,
tur att det finns inredningstidningar
och bloggar... :)

I afton ska jag få besök, det ser jag fram emot...
Roligt att få se nån annan.. 

Jag har legat här och funderat, jag tror att jag ska
göra ett "Hemma hos-repotage"
här på bloggen, återkommer när jag planerat
mera... :)

Igår fick jag glädjande besked,
moster kommer och hälsar på mej när jag fyller 
år, och hon stannar en hel vecka.
Nu blir det till att planera vad vi ska hitta på då,
ett besök till Storforsen iaf... :)
*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Ååå vad kul med besök av moster, något att se fram emot förstår jag. :)
Den omtalade storforsen är jag verkligen nyfiken på!!! =D

Vad kul, du har ett ikeabesök att se fram emot i sommar alltså. :)
Kram Madeleine