torsdag 19 maj 2011

Regnet det bara öser ner...



Pappa kom med några gamla lerkrukor... Yey!!

Det verkar som om solen har lust att stråla igenom molntäcket,
det skulle då inte skada. Det har regnat och regnat
i flera dagar, nu vill jag gå ut och måla min trädgårdsbänk.
Och min egentillverkade blomlåda, så att jag kan visa
det färdiga resultatet... 

Igår kom svärföräldrarna hem från London,
och med sej hem hade dom SKITTLES!!
Ingen är gladare än jag och min lilla namne.. ;)
Önskar bara att man kunde ta sej en resa dit själv... 
Kanske, K:s polare som bor i London har just 
köpt ett hus vad vi förstår. Eftersom han varit
hos oss en vecka så är det väl inte mer än rätt 
att vi får åka dit en vecka?? Hur perfekt är inte det??
Gratis boende!! :)

Nu ska jag läsa Vi i Villa å se hur det ska gå till när 
jag ska måla om friggeboden som kommer inom kort...

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej =)

Ja, stackare, det låter inge vidare att gå runt med smärta...

Ja, men ditt betongprojekt låter toppen!!! Jag är också sugen på att göra något i betong. =D

Ååå har dom varit i London, vad kul! Jag åker ju dit i september. Klart ni ska åka dit och bo gratis i huset. Fattas bara. =P

Finfina krukor som du fick av din pappa. Dom ser helt perfekta ut! :)

Kram kram
Madde