tisdag 17 maj 2011

Norges nationaldag!!



Det gror i min växthylla, det är nog dags för lite omplantering.
Äpple, chili, basilika, citronmeliss och persilja.
På hyllan nedanför är petunia och borstnejlika påväg att visa sina 
första blad... :)

Har surfat runt och sett så fina trälådor med handtag som man
kan plantera i, så jag tillverkade en egen.
Den är inte klar så bilden dröjer.

Igår var jag till min vän M, vi kikade på Desperata Husfruar.
Hon har köpt hela boxen så det finns mååånga avsnitt
kvar att se, det får vi göra en annan kväll.

Efter middagen idag ska vi åka förbi svärmor och svärfars
brevlåda, och på vägen hem därifrån ska jag stanna till
på ICA och köpa bananchips. Åh vad jag är sugen!!
Kanske slinker med lite vindruvor i korgen också. :)

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej Lina!

Hur mår du?
Själv är jag så otroligt trött idag. Har tappat räkningen hur måna gånger jag gäspat idag...gäääääsp!!!

Begravningen gick bra, en fin sådana fast väldigt sorglig också naturligtvis.

Nu ska jag äta en jätte sen lunch!!!
Kram Madde