lördag 2 april 2011

Tankarna skenar...

Äppelkärna som växer...

När man väl börjar göra om hemma så är det nog svårt att sluta... Jag har väntat på min garderob i ca sex år, men nu är den alldeles strax klar för inflyttning... MEN så har jag gått omkring i huset och tittat mej runt och vad har jag då sett?? Jo, det skulle inte sitta dåligt med en enorm tättstuga... Som det skulle bli om man rev väggen mellan dagens tvättstuga och torkrum... Lite klinker och våtrumstapet på det så har jag en stooor tvättstuga... Åsså skulle badrummet behöva sej en översyn, det är redan vidtalat Comfort att komma å kika... :) Men det verkar sitta långt inne för dom att titta förbi... Jag ska försöka mej på ett eget projekt - GARAGET!! Måla, bygga hyllor (pappa?), lägga ett plast golv och framför allt byta ut vår, bokstavligt talat, energitjuv till garagedörr... Alltid finns det nånting man kan göra!! :)

Inga kommentarer: