lördag 2 april 2011

Regn i luften!!





Medan K och svärfar bygger walk in closet så roar jag mej med att sy kuddfodral. Det är ett så enkelt sätt att förändra ett rum på, det blev två till vardagsrummet och två till köket. Dessutom så är det marknad här på samhället i helgen, så jag passade på att  köpa mej lite nya sjalar... Jag tycker att tre st för 170 kr var ett klipp... :)

Regnet faller från skyn, men ingen är gladare än jag... Det betyder att sommaren närmar sej, att det kommer att bli grön gräsmattor och jag kommer att få plantera blommor... :)

Nästa vecka åker vi till Umeå, men det blir ingen övernattning för ALLA hotell var uppbokade. Det finns inte ens ett hotellrum ledigt i Skellefteå, men som tur är så finns stugan i Piteå att tillgå så det blir lite närmare... Å jag kan shoppa i Skellefteå också, samt att vi då kan köra förbi J å hälsa på...

*

Inga kommentarer: