fredag 6 februari 2015

Så var det dags för jobbarhelg...



Mitt i förra helgens snökaos hade jag besök av kära J och lilleman... Dom stannade till och med en extra dag pga det kraftiga ovädret... Åh vilken lycka att få tillbringa tid tillsammans med en liten kille med extremt mycket energi, men även lite tröttsamt för en som är ovan... Vi har tittat på alla klockor, lampor och blommor, lekt med alla leksaker och plastburkar samt öppnat alla skåp i köket... Vi var även ute på marknad, de var dåligt väder och lite knallare så det var väl ingen hit precis...

Igår var vi lediga och skulle skotta taket, jag klättrade upp på halva stegen och vände sedan ner igen... Det funkade inte med min svindel, däremot så kunde jag skotta av altanen... Nu kan vi öppna dörren igen...

Idag tog jag en tur i skidspåret och hann upp en ren som visade vägen halva varvet, jag tackade för sällskapet och åkte hem å åt lunch... Nu väntar jag bara på att få gå till jobbet...

*

Inga kommentarer: