söndag 24 augusti 2014

Så har jag tankat lite glädje...


K skulle åka till sina föräldrar igår för att hjälpa dom med lite byggnationer så jag hakade på, jag lämnade K i Piteå och styrde bilen till Skellefteå för att hälsa på J och lilleman... Man kan inte bli annat än lycklig när man får tillbringa en stund tillsammans med en så gosig liten kille... Jag och J packade in lilleman i bilen och drog på en loppisrunda med tillhörande visning av min favvospelares hus... Det blev även lite spanande på hus från hemnet... Efter att ha ätit middag så lämnade jag Skellefteå för den här gången och anlände till ett regnigt Piteå lagom till hockeymatchen var över... Tillbringade kvällen framför tvn... Idag stannade vi tills vi ätit lunch, här hemma har vi hunnit tvätta och städa lite...

Nu kan jag starta en ny vecka med lättare steg och glädje i bröstet, tack vare en stund tillsammans med J och lilleman...

*

Inga kommentarer: