onsdag 4 juni 2014

Så kom den där smärtan, den var väntad...



Igår var det varmt och skönt, jag hade planterat mina sommarblommor och pappa var här och klippte gräsmattan... Medan han klippte gräset så ansade jag min klematis som växer på framsidan, den var en enda stor rishög men i botten tittade det fram några gröna skott så den kommer att klättra uppefter kedjan från hängrännan i år igen...

På kvällen bokade jag sommarens semester - Alanya!! Vi åker om 18 dagar!! Sååå skönt att åka utanför 50-skyltarna, att lämna vardagen och bara njuta... Stänga av mobilen och inte uppdatera sej  på en hel vecka...

Idag börjar jag jobba kl 16.00 och jag kommer inte att göra många knop innan dess, ligga i sängen och vila mej i form... Har varit vaken flera gånger i natt pga smärta, tabletter och dusch är det enda som funkar ibland även en varm vetekudde...

*

Inga kommentarer: