tisdag 6 maj 2014

Jobbat en timme och 45 minuter...




...å jag är helt slut... Har vilat hela eftermiddagen. Det har alltså inte blivit något städ av förrådet men väl putsning av fönstret i datarummet... Det hade jag helt glömt eftersom persiennen alltid är nere men så råkade jag dra upp den igår och insåg att fönstret var gooode smutsigt...

I det här huset är det färdigätit potatis, min kära sambo klarar inte av det pga sina magbesvär... Lätt att jag tar bort potatis om jag får ha honom frisk... Det är värre när vi ska åka till pappa, jag ringde och förberedde honom på att vi kommer på fredag... Det ska vara laktosfritt och potatisfritt, lite besvärligt... :)

Idag blir det då i alla fall rotsakspyttipanna, det var meningen att vi skulle äta pyttipanna men så kom jag på att den innehåller en massa potatis... Sen måste vi åka och handla, kylskåpet ekar!!

*

Inga kommentarer: