onsdag 23 april 2014

Nästa rum - check!!



Idag var det sovrummets och gästrummets tur att få sina fönster putsade... Jag har lärt mej, jag ska inte göra allt på en och samma dag... Dammtorkade och satte upp lite tavlor också...

Det är skönt att man kan lägga ut sängkläderna på vädring, min kära sambo är pollenallergiker men än har det inte kommit någon pollen hit...

På fredag åker vi på minisemester till Hällskatan, Piteå... Ska bli kul med lite miljöombyte även om jag gruvar mej för att åka dit... Förra gången vi var där så upptäckte K en bebisbula på min mage och vi firade in det nya året som skulle bli det bästa året... Men ju längre jag drar på det desto jobbigare blir det, så det passade perfekt nu när K har långledigt och vi behöver tapeter från Rusta..

Har tittat igenom alla mina gamla bilder idag, vilken skillnad det är på det här huset!!

*

Inga kommentarer: