torsdag 15 augusti 2013

Att verkligen ha semester...




Dag två på stället gjorde vi inte mycket... Kollade in omgivningarna, Tarajalejo, gick den korta strandpromenaden och testade poolbaren... Köpte en ny bikini och badade i poolen på svit-området, vi blev rekommenderade att inte bada i den stora poolen - i den badade alla tyskar, vilket visst inte var så bra...

Var på ett informationsmöte på morgonen där vi fick lite inspiration om vad vi skulle kunna göra... Mer om det en annan dag...
-
Att börja om och jobba efter semestern var tungt, speciellt med en kraftig förkylning i kroppen... Jobbade kort dag i måndags, åkte sen till sjukan när jag slutat blev rekommenderad vila så jag sjukskrev mej ons-tors... Hoppas nu att jag vilar mej i form till på måndag, nu är jag gooode less den här hostan... :/

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Ni verkar haft en toppensemester! Stackare som blev sjuk, hoppas du kryar på dig. Jag kände halsont förra veckan men det gick över tack gode gud.

Tack, vad snäll du är. Ja det blir mer och mer vår stil på huset. Christer har dragit in nytt vatten och avlopp så snart bär det iväg till ikea och köpa nytt kök. Lyx. Det vi har nu är från 50-talet, fuktskadat och unket, blää..

Krya på dig nu!
Kram Madde