söndag 10 mars 2013

Long time...



Idag har jag provat nåt nytt, kalljästa sirapslimpor... Har inte smakat dom än men dom ser ju goda ut... Å det är väl det som räknas här på bloggen, att det SER gott ut?? :)

Det händer så lite runt mej att det är inte lönt att skriva nåt, men jag har faktiskt varit till pappa på mini-lov... Jag hjälpte honom att städa ur skafferiet och kryddhyllan... Det var behövligt, det fanns en hel del bäst-före-datum som själva hade gått ut... Åsså städade jag i dukskåpet, kastade en hel del dukar som aldrig blivit rena i tvätten... Nu är det så gott som tipp-topp hos pappa, bara resten av huset kvar... :/

Här i huset händer det inte mycket... Vi jobbar och är så trötta när dagen är slut att det bara är att däcka i soffan... Kan hända att det blir en tripp till Piteå på fredag, inget säkert...

*

Pssst! Jag ska bli så mycket låtsas-moster som det bara går att bli!! :)

1 kommentar:

RackarTuss sa...

Hej!
Men du - njut av att det inte händer så himla mycket. Tag vara på dagarna och njut av livet.

Här i STHLM har det blivit vinter igen :( och jag som vill ha vår NU!!!