torsdag 15 november 2012

Förberedelser...

Igår bakade jag mjukkakor, det har jag gjort mången gång nu... Har kommit på tricket... :) Igår använde jag dinkelmjöl istället för vetemjöl, åh vad gott det blev... Man känner hur nyttigt det är... :) Tog med mej en påse bröd när jag sparkade iväg till I... Jag lär nog hinna med några fler bak innan jul, brödet tar slut så fort... Hmmm??

Påbörjade även förvandlingen av adventsljusstakarna, dom ska sprayas vita... Åsså är jag snart klar med min och gubbens adventskalender... Jag väntar bara på 12 saker som han vill göra, skrivna på lappar... Jag ska visa och berätta mer när det är klart... Så det blir nog en adventskalender här också, när jag ska dokumentera allt vi gjort... :)

Nu ska jag fortsätta tagga inför jobbarkväll... :/

*

Inga kommentarer: