onsdag 26 september 2012

Onsdag, tiden den går...

Var tar all tid vägen?? Jag tycker att det bara rusar iväg, jag hinner ingenting... Kan kanske bero på att jag jobbar, har jobbat många kvällar den senaste tiden... :(

I måndags kom pappa med ett vedlass så nu har vi lite ved till vintern och idag har elektrikern äntligen varit här och installerat elementen och satt upp ett lysrör i garaget... Garaget är klart...

A-städ har varit här och putsat mina fönster och jag har satt upp nya gardiner i några fönster...

Vi har bjudit svärfars på tacomiddag och så har vi varit i Brännäs och ätit surströmming... Inte jag, men K... I Brännäs fixade jag till pappas gästrum, nu fattas bara en säng så att vi kan ligga där... :)

Jag har varit så trött den senaste tiden, har inte haft ork med några nya bilder å nu kommer mörkret allt fortare...

*

PS. Idag föll den första snön!!

1 kommentar:

RackarTuss sa...

Hej, oktober nu

http://aldrigmerfrystasockerartor.blogspot.se/2012/10/sidvyer.html