söndag 2 september 2012

Hur bär man sej åt??

En av mina vänner ska börja skola i Umeå imorgon, jag är nästan lite avundsjuk... Avundsjuk på att hon vågar ta steget ut i en ny värld, en värld hon inte är van vid... Jag önskar att jag vågade ta steget ut i världen, att söka ett nytt jobb... Ett jobb där jag skulle göra nånting helt annat... Jag har tagit hand om människor i hela mitt liv, ända sedan jag var liten, nu vill jag göra nånting annat.. Men vad?? Det är svårt att ta steget när jag inte vet var jag ska gå... Jag skulle vilja sitta på ett kontor, göra nåt kreativt och kunna gå i klänning... Starta eget är ett alldeles för stort steg, vad skulle vara inriktningen?? Helst vill jag göra nåt som har med inredning att göra, dekorera lokaler eller pyssla med blommor... Var ska jag börja?? Det kanske är här på bloggen allt börjar, här kan jag få tips och ideér!!

*

Inga kommentarer: