torsdag 5 juli 2012

Imorgon blir jag ivägskickad till stugan...


Samma utsikt idag fast i sommarskrud...
I afton tog vi våra cyklar, cyklade en lång runda, pumpade däcken på Statoil där det för övrigt kryllade av norskar... När däcken var pumpade cyklade vi till närmasta parkbänk vid Nyborgtjärn, där satt vi i solen och njöt av att den ljumma vinden höll borta kotten och myggen...

På lördag ska det bytas garageport i det här huset och då vill inte herrn i huset att jag ska vara ivägen så han skickar mej med bussen till stugan imorgon redan... Inte mej emot då hinner jag krama både lillasyster och mormor, handla på secondhand-butik med mormor, fiska lite med pappa och framför allt så hinner jag städa och göra iordning i stugan innan K kommer... Han kommer förhoppningsvis på lördagkväll så jag har lite att stå i... Åsså ska jag gå igenom pappas alla uthus, där kan man hitta det mesta... ;) Helt gratis!!

Bäst att jag går igenom packningen igen!!

*

Inga kommentarer: