söndag 15 juli 2012

Imorgon är det dags igen... :(



När jag var i stugan så hittade jag och pappa på att vi skulle åka och titta på vattenflödet i Vindelälven, sagt och gjort...

Imorgon är det dags att börja om att jobba, detta har nog varit den tråkigaste semestern hittills, det har ju bara regnat och regnat... Hoppas att det blir bättre nu när man ska jobba, det är faktiskt roligare att jobba om solen visar sej...

Men för att vara på den säkra sidan att vi ska få sol nästa sommar så ska vi boka en resa till utlandet... Då kommer väl sommaren att vara super, men det skiter jag i...

*

2 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Jaa denna sommar är inte mycket att ha. När det varit så här förut har alltid augusti och september varit varma.
Här är solen garanterad med en utlandsresa.
Jag kan tipsa om Kroatien :)

Ha det fint, Annika

Lenajl sa...

Ja, inte är det någon toppensommar vi har... Hittills allafall. Jag har ju turen att vara mammaledig hela sommaren, det känns som en storvinst och tröst även när inte solen skiner! :)
Kram!