onsdag 9 maj 2012

Onsdag, hemma igen...



Det finns nog inte så många som har det här sortens Converse... :)
Nu har jag varit ute på turné, det hela började med att J fyllde 30 år i lördags...

Jag åkte dit redan i fredags, så att jag skulle hinna med lite shopping... Men det var inte roligt att shoppa själv, det blev målarfärgen till insidan av garaget, penslar och lite nyttigheter... Kändes inte roligt att köpa presenter när jag inte hade någon att konsultera = K!!

Jag körde hem i värsta snöslasket med sommardäck, det tog låååång tid... I söndags skjutsade K mej till Kalix för i måndags skulle jag in på operation... Den här gången var det gallan som skulle bort...

Igår var jag tvungen att åka 5 timmar buss hem ifrån sjukhuset, huvva vilken resa... Landade hemma och sov i typ 11 timmar, K väckte mej i morse innan han åkte till jobbet... Men nu känns det faktiskt ganska så bra...

Nu väntar bara storkalas hos mormor om en vecka åsså fyller lillasyster 10 år om 9 dagar... 10 ÅR!! Jag tyckte att det var igår jag höll i henne första gången, då var hon endast 35 minuter... Och mormor sen, hon fyller 95 år... Bara 5 år innan hon är 100 år... Tänk så mycket hon har varit med om...

*

Inga kommentarer: