fredag 2 mars 2012

Fredag, det är helt skruvat med temperaturen..



Sista bilderna från pappa...
Tur att jag hade bjudit pappa på middag igår, på morgonen kom det STORA takraset... Det var inte lite snö som placerade sej mitt framför trappan in... Men jag har en så snäll pappa så han kom å skottade bort det åt mej, okej jag hjälpte väl till liiite... K hade nämligen den turen att han fick jobba både dag och kväll... :/

Idag har jag en vilodag, känns som om jag ska bli förkyld, det håller jag inte otroligt för det är många runt omkring som är det det... Men det ska väl gå över!!

Igår låg temperaturen på +6 grader och idag är det +2,5 grader = gooode halkigt, så det är bäst att hålla sej inomhus så att man inte bryter några ben...Det räcker med att man ska försöka hålla sej på benen i helgen på jobbet...

*

2 kommentarer:

RackarTuss sa...

Tittar in så här på söndagkvällen och säger "hej"

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Ååå gjorde du, men vad kul! Ugglor är sååå söta tycker jag. Ska kolla om det finns i hälsingland i bollnäsbutiken. Snart ska vi åka upp! Längtar!!

Hoppas du mår bra och inte blir förkyld!

kram kram
Madde :)