söndag 26 februari 2012

Söndag, en solig dag i pulkbacken...




Igår åkte vi till pappa för att hjälpa honom att sätta upp lite hyllor och ställa iordning i det nya vitrinskåpet... Det är helt sanslöst vilken skillnad det är i hans tv-rum nu... Jag har tagit lite bilder så det kommer inom kort, idag visar jag bilder på mej och lillasyster...

Vi har idag klättrat i snöhögen och åkt madrass ner mot Malån... Roligt var det, men jag var nästan lite åkrädd där på madrassen... :) Är jag allt för gammal tro??

Hann med ett besök till mormor också, det blev lite tjuvfoton där som inte uppskattades... "Det där hade du inte lov att göra!! Men det blev ju inte så tokiga bilder." :)

Nu ska jag hålla koll på auktionerna som går ut ikväll, om jag får mej några slalomskidor...

*

1 kommentar:

RackarTuss sa...

Åh du milde va me snö ni har!
Kikade i din profil att du finns i Norrbotten så då är det säkert exakt som det ska vara;)

Önskar dig en fin måndag och lägger in dig i min blogglista.