onsdag 18 januari 2012

Onsdag, underkylt regn i luften...

Jag är ingen stjärna när det gäller fotografering, men jag kanske lär mej nu när jag har den rätta kameran...





Jag är inte heller någon stjärna på att skriva, jag önskar att jag verkligen kunde skriva nåt som andra vill läsa...
Okej nu är ju den här bloggen skapad för att agera "Dagbok", men innerst inne så vill jag gärna att nån annan ska läsa och lämna uppmuntrande kommentarer... Nu har jag ju haft en blogg-paus så jag kan inte kräva att alla mina typ två läsare ska ha hittat tillbaka... Jag skriver inte varje dag, och jag skriver mest om det som händer i mitt liv (take it or leave it)... I vår kommer jag nog att vara lite mer återhållsam när det gäller vissa saker...

Jag har, som jag skrev i förra inlägget, ändrat frisyr och hårfärg... Jag har minskat i vikt, inte frivilligt, och försöker nu hålla den nya vikten med lite motion och vattengympa... Jag äter ingen stekt mat och endast lite fett för att hålla gallstensanfallen borta tills jag får uppsöka läkare... Jag har flera saker att se fram emot och det gör att livet känns lättare... Jag är gladare, åtminstone när jag har fått sova, och jag mår bättre... Jag hade mitt sista samtal hos beteendevetaren igår, vi kom överens om att nu när jag mår så bra så är det ingen idé att springa där och älta en massa otrevligheter... Nu är det bara att rikta in sej på det som är trevligt istället!!

*

Inga kommentarer: