onsdag 7 december 2011

Onsdag, äntligen har det blivit lite kyligare...



Jag börjar med att visa hur vi pyntat utomhus, jag tycker att det räcker med en julgran med klara lampor... I det enkla bor det vackra!! När man svänger in på våran gata så möts man av värsta USA-pyntningen... Det lyser och blinkar i alla olika färger, isbjörnar på trappan och tomtar som klättrar på skorstenen... Nej, tack!!

De rätta julkänslorna har ännu inte infunnit sej, jag vet inte alls var dom tagit vägen i år... Jag hoppas att dom hittar tillbaka till mej innan julen är över...

I år ska vi fira julen i Malå med lillasyster, E, moster och mormor samt E:s föräldrar... Jag hoppas att det blir bra... Ska laga lite mat och ta med... Det blir lite tomteverkstad dagen före julafton, då borde väl julkänslorna infinna sej...

*

Inga kommentarer: