tisdag 25 oktober 2011

På banan...

Har inte hunnit ladda över nya bilder från kameran så jag bjuder på en gammal goding... :) I mina ögon iaf!!

Nu känns det faktiskt bättre, äntligen... Efter en buköppning istället för titthålsoperation, en infektion och allergi? mot antibiotika samt kraftig smärta så är jag hemma igen... Jag har hunnit med tre resor till Sunderbyn på dessa två veckor, dom är snart less att se mej där... Smärtan kan dom inte säga var den kommer ifrån, jag är totalt genomgången och det finns inget som indikerar att nåt ska vara fel... Jag har fått Pronaxen tabletter som jag ska äta i två veckor och så väntar min dr i Sunderbyn på samtal från min dr i Umeå... Förhoppningsvis så kommer jag att bli försatt i kemiskt klimakterie igen... Om så blir fallet så kommer jag att bli pigg och alert igen, men vad som då händer med IVFn är en annan femma... Den som lever får se, just nu vill jag bara slippa smärtan!!

Inatt har jag faktiskt sovit hela natten, det var mååånga veckor sen sist... Känner mej rent utav utvilad!!!

Nu fattas bara aptiten, igår var jag jättehungrig när vi åkte från SUS så vi stannade i Älvsbyn och åt pizza... Eller pizza och pizza, jag åt bara en slice sen var jag så mätt att jag nästan mådde illa... Inte likt mej, men det märks även på vågen att jag inte är matfrisk... Fast det har väl aldrig gjort nåt... :)

Nu är det bara att fortsätta vila och sen se vad som står på menyn till middag idag när K kommer hem... Han har det jobbigt... Jobbar heltid och sen hem och vara personlig assistent till mej... Fast han är glad att jag är HEMMA!!

*

Inga kommentarer: