söndag 9 oktober 2011

Kyla...

Idag eldar jag så att kaminen glöder, minusgrader och frost imorse...

Igår bjöd vi pappa på tacos åsså bakade jag ananas/äppel-paj... Pappa övernattade så idag har vi varit på utflykt med bilen... Han hade aldrig varit uppe på Lillberget eller sett K4 så vi körde förbi där, sen blev det den obligatoriska turen till Dollarstore... Pappa skulle inget ha men hade ändå en hel påse med sej hem, jag köpte lite tandkräm och lypsyl...

Nu kommer snart K hem från jobbet, då ska jag mysa...

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej Lina!

Ååå vad mysigt med besök från din pappa.. Tacos och sen paj, gud vad gott det låter. Muuuums!

Kul att bli bortbjuden, att piffa till sig är inspirerande. Jag ska piffa till mig lite extra på torsdag. Då ska jag ut och dricka vin med två tvänner. Idag har jag jobbat och gått på yoga, bara lite mascara på fransarna.

Vad har du för dig i veckan?

Kram Madde