fredag 29 juli 2011

Ingen Piteåresa för mej...

...jag stannar hemma och kurerar mej istället... Det kommer att bli en helg i det lugnaste av alla tecken, under täcket... Jag hoppas på lite sol så kanske jag kan sitta ute...

Min vän I kanske ska köpa ett annat hus å då vill hon att jag ska hjälpa till med inredningen, i helgen har jag tid att börja spana på det... Man kan ju göra olika förslag... :)

Åsså sista säsongen av Dr Quinn, den måste ses...

Som skrivet, en helg i lugnets tecken...

*

1 kommentar:

Lenajl sa...

Åh, Dr quinn! Minns att jag slaviskt följde den när den gick förr! :)
Ha det så mysigt fastän orken tryter. Jag skulle också vilja ha en helg under filten i soffan, min rygg känns som den gått av.

Istället blir det malå och sjung på två dop. :)
Inte fy skam det heller!

Kram!