onsdag 29 juni 2011

Värme...


Efter en taskig midsommar så har den här veckan inte börjat nåt bättre. Var till verkstan och skulle höra hur det går med min bil, bilen stod kvar ute på gården... Precis där jag lämnade den för en och en halv vecka sedan och mekanikern tror inte felet är nåt drev som Volvo säger, utan att det är nåt annat så vi kommer nog inte att få igen nån bil innan semestern... Jag blir så less åsså kan jag inte åka dit å vara förbannad, det tycker jag att K kan göra... Jag har varit och stressat människan en gång i veckan...

Å nu är det bara att börja traska till jobbet... :/ Hur det ska fungera har jag faktiskt ingen aning om, jag klarar inte av att gå fram och tillbaka till den lokala ICA Nära utan att få ont.. Hur ska jag då kunna färdas ca två km enkel väg och dessutom kunna prestera bra på jobbet?? Jag har då bara korta dar resten av veckan, och så får jag vila upp mej i helgen... K jobbar och har jour så det blir inga utsvävningar...

Har idag avbokat mitt läkarbesök här på VC och ringt Sunderbyn... Sunderbyn ska ringa mej i eftermiddag, hoppas att jag kan få en telefontid med "min" läkare innan semestern... Då skulle det lätta en tyngd från mina axlar...

Idag har jag rensat ogräs runt mina buskar på baksidan, plockat bort döda blommor ur blomkrukorna och lagat en av däckstolarna som gått sönder... Jag ska betala räkningar och vänta på att svärfars ska komma med en ny gräsklippare...


*

Inga kommentarer: