onsdag 8 juni 2011

Jag svettas bort!!



        


Jag har försökt mej på lite finbetongarbeten, det blev mitt efterlängtade vattenblänk och så några dekorationshus... :) Jag har blivit en husmänniska, tycker att det är fint med ljushus så jag tillverkade egna...

Vi har mycket arbete som ska göras här på gården. Det ska skrapas, grundas och målas en friggebod. Vi ska skrapa, grunda och måla huset vid altanen, det är så varmt att färgen flagnar. Vi ska bygga ut altanen och bygga ett vind/insynsskydd.

Till helgen åker vi till pappa, han fyller 60 år!!

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej Lina!

Ååå men tack, vad otroligt glad och varm i hjärtat jag blir av din fina kommentar. :)

Jag har fått en hel del gjort faktiskt, tycker det är sååå kul att hålla på. Har så mycket idéer som jag vill skrida till verket med.

Jaså du, målningsprojekt väntar. Spännande! Jag har aldrig målat hus förr. Har du?

Jaså, då blir det kanske tårtkalas när din pappa fyller år då?
=D Sånt är ju alltid väldigt trevligt tycker jag.

Jag håller tummarna för att kameran kommer att hålla hela bröllopet.:)

Kram Madde :)