onsdag 22 juni 2011

Ett vind-/insynsskydd...

Jag vill så gärna ha nåt som skulle kunna kallas för utekök på min altan... En bänk där man kan förvara tillbehören till grillen, där kryddorna kan stå och växa till sej och där man kan hålla till med matlagning medan K grillar... :) Detta utekök?? skulle passa ypperligt i ena hörnet av altanen, i samma hörn där jag önskar att K skulle bygga ett vind-/insynsskydd... Då skulle jag lätt kunna ligga i däckstolen och sola, om det nu fanns nån sol, utan att grannarna skulle se... Å dessutom så skulle dom inte se vad vi pysslar på med annars heller... K är faktiskt med på noterna men vi har inte tillgång till nåt virke, än!!

Okej, ni får se min utomordentligt vackra ritning en annan gång... Blogger verkar inte vilja lägga upp bilder idag!!

Nu är det bäst att jag fixar lite mat till min hungriga arbetare som kommer hem om en stund...

*

Inga kommentarer: