söndag 19 juni 2011

Efter regn kommer sol?? Eller??



Idag verkar det bli en mulen dag, lika bra det för jag har en vilodag...

Igår målade vi grunden på friggan, resultatet blev en vilodag idag... Okej, det blev även en röd liten stuga utan vita knutar... Vi har inga vita knutar på vårt hus så den skulle bli gooode uppkäftigt med det på friggan.. Egentligen skulle jag ha pysslat på med garderoben idag men det får bli en annan dag... Det är så mycket nu, våran bil är inne på verkstan för ett fel som ingen vet vad det är. Den har haft samma fel tre gånger på fyra år!! I samma veva som vi lämnade in bilen så gav gräsklipparen upp så nu är det snart dags för en lie här på gården... :/ Nu hoppas jag bara att E hittar nyckeln till mammas gamla bil så att jag kan åka och hämta den, så att jag får bli bilägare för första gången i mitt liv...

På tisdag har jag telefontid med en läkare i Umeå, hoppas att han kan skriva ut nåt åt mej så att jag kan få leva ett normalt liv i sommar... Det betyder ett liv utan smärta!!

*

Inga kommentarer: